Gwarantuje się sprawne działanie towaru, zwanego dalej "Produktem", zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Obowiązki gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Centrum Serwisowe wymienione w tej karcie gwarancyjnej, zwane dalej "Serwisem". Naprawa gwarancyjna jest możliwa jedynie w siedzibie Serwisu po przedstawieniu Produktu i niniejszej karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu Produktu lub dowodu zakupu z wyszczególnionym numerem seryjnym Produktu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Produktu wynikające z przyczyn innych niż wady tkwiące w samym Produkcie. Gwarancja nie obejmuje także prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadami Produktu Należy upewnić się, czy numer seryjny Produktu odpowiada numerowi seryjnemu na Karcie Gwarancyjnej. Umowa gwarancyjna nie będzie obowiązywała w przypadku wprowadzenia do Karty Gwarancyjnej jakichkolwiek zmian. Kartę Gwarancyjną należy przechowywać wraz z kopią dowodu zakupu w bezpiecznym miejscu. W przypadku zaginięcia Karty Gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
Warunki Gwarancji
1. Niniejszą gwarancją objęte są usterki Produktu spowodowane wadliwymi częściami i/ lub defektami powstałymi w procesie produkcji. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych Produktu, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta.
2. Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja.
3. Powyższe usługi mogą być realizowane odpłatnie na koszt Klienta.
4. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych w Produkcie. Naruszenie plomb fabrycznych wiąże się z utratą gwarancji.
5. W przypadku oprogramowania dostarczanego wraz z Produktem gwarancja obejmuje tylko wady nośnika, na którym zapisane jest oprogramowanie.
6. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, użycie niewłaściwych środków konserwujących (np. pianek do czyszczenia), jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem, w tym użycie innego osprzętu niż zalecany przez producenta.
7. W przypadku monitorów LCD, gwarancji nie podlegają plamy barwne powstałe w wyniku oddziaływania silnych pól magnetycznych w otoczeniu monitora, utrwalone zmiany w powłoce luminoforu/matrycy LCD TFT będące wynikiem długotrwałego wyświetlania nieruchomego obrazu, obniżenie jasności kineskopu lub redukcja luminancji oświetlenia tła paneli LCD TFT podczas ciągłej eksploatacji.
8. Warunkiem przyjęcia Produktu do naprawy gwarancyjnej jest przedstawienie Serwisowi przez Klienta wraz z Produktem: